PrinsesseTonePus

Kosedag, kake, røyk, middag & tv.

Posted on: 17/01/2010

I dag våknet jeg rundt tolv. Tror jeg. Jeg lå bare å koste meg på sofaen en stund etter at jeg våknet, hatt en skikkelig pleie meg-selv-dag.

Dusjet, sminket meg mer nøye enn jeg noen gang har gjort, tok på meg skikkelig kosetøy, ullsokker osv og diamantsmykket mitt! *Gliiis* <3

Kusine Elina var innom med kake til meg, brownies. Siden jeg hadde bursdag i går. Hun hadde også med hennes gamle Nemi-kalender med tegneserier som jeg kunne henge opp på doen. Jeg har hengt opp noen tegneserier tidligere, å jenteflokken har vist veldig interesse for det. Hahaha! Bilde av Elina og jeg 2009, når jeg ble 19, ett år siden;

Tok en røyk med nabo’n, å gikk tur med Bell. En liten time etter jeg kom hjem kom Jan på besøk hos mamma og Tom. Jeg spiste middag der oppe i kveld, nachos. Jan  er bestekompisen til Tom. Jeg sa til mamma som åtte-åring at om jeg hadde vært ti år eldre hadde jeg giftet meg med Jan. Jan er søt! (Åja, typen vet at jeg syns det.)

Gikk hjem til meg selv ut på kvelden, ti-elleve. Her er ett bilde av stua mi, enda mer oppdatert. Fra rett før jul. (Før jeg hentet sofaputene, stuebordet osv.) ;

Klokken er ett, egentlig leggetid, men er ikke trøtt. Ligger å ser på tv. En eller annen sykdomsdokumentar på FEM. En unge som har ett hode som vokser skikkelig fort i motsettning til resten av kroppen. (Ukontrollerbar vekst.) Også skikkelig underbitt, sugler som bare faen og ligner en mops. Opp i opp utrolig søt altså <3

Dagens Humor

Blondinen og brunetten var på kolonialen og handlet. Blondinen tok opp to poteter og sa – Disse ligner på min manns testikler! – Sååå store? spurte brunetten. – Nei, så skitne!

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,581
