PrinsesseTonePus

Vel overstått 20årsdag!

Posted on: 16/01/2010

Heisann hoppsann! I går 15.Januar fylte denne prinsessa 20år. Jeg våknet nå og da hele tiden natt til i går.

Når jeg gikk ut av døra hadde jeg fått pakke av mine to katter. Se størrelsen i forhold til skoen min. Jeg møtte dette synet;

Klokken tolv var jeg oppe på jobb, skulle bare på besøk. Herlighet, fikk gave å greier. En glassbolle og en gigantisk pose med godteri og en stor melkesjokolade. Å jeg har jobbet der 3 dager, pluss besøk i går. Sjefen hadde blitt kontaktet av flere foreldre som var kjempe fornøyde med meg, da blir jeg glad!

Reiste hjem fire, litt ut på dagen kom Kim. Spiste middag hos mamma og di. Mamma, stefar Tom, brødrene mine Emil og Benjamin. Kim og  jeg. Kjøttkaker, det var det jeg ville ha. Mormor kom innom en tur hun også, fikk enda en del til bestikksettet mitt, kakespade av henne og bestefar. Fikk fire fete stoler til spisebord av mamma og di.

Kim og  jeg gikk ned til meg. Jeg fikk en minnepenn av svigermor med masse bilder, ønsket meg det. En gavepakke fra gave og interiør, av Tommy. Av Kim fikk jeg en liten jenteknagg, ett rosa pyntehjerte, en nydelig langstilket rose som fikk meg til å ta til tårene og et nydelig diamantsmykke! Prinsessa fikk diamant av prinsen sin. Jeg elsker deg, tusen tusen takk! <3

Etter Kim gikk rett før ni, sovnet jeg som en stein. Våknet rundt midnatt. Var ute å tok en røyk, også la jeg meg igjen. Stille og rolig altså.

Dagens Humor

To kompiser var ute og luftet hundene sine en lørdagskveld. Den ene hadde en Labrador, og den andre en Chihuahua. Det var varmt, og strupene til karene ble etterhvert svært så tørre. Da de rundet et hjørne fikk de se en bar. Fyren med Labradoren sa til kompisen: -«La oss gå inn der og ta oss noen halvlitere!». -«Ja, det hadde vært fristende, men vi kommer jo ikke inn der med hundene..» . -«Ingen fare. Bare gjør som jeg,» sa retriever-eieren. Tok på seg et par solbriller, og strena mot døra. Han ble selvfølgelig stoppa. «Du kommer ikke inn her med hunden», var den klare beskjeden. -«Jammen, det er førerhunden min skjønner du.» Fyren slapp selvfølgelig inn. Så var det kompisens tur. På med brillene, og mot døra. -«Du kommer ikke inn her med hunden!» -«Men jeg er blind, og det er førerhunden min».. -«En chihuahua? Som førerhund?» -«Chihuahua??? Faen, har de gitt meg en chihuahua..»

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,296
