PrinsesseTonePus

To Write Love On Her Arms

Posted on: 14/01/2010

<3

Jeg har selv tidligere erfaring med depresjon mm. Derfor er jeg ekstra engasjert i saken jeg reklamerer for på siden min;

«To Write Love On Her Arms.»

Noen sponsorer samler inn penger i ett fond som går til behandling osv. av mennesker som sliter med depresjon, selvmordstanker mm. Jeg får ikke noe for dette, for dere som lurer, engasjerer meg bare i saken, å har selv gjort aktivitetene.

Man klikker på ikonet på høyre side i margen på bloggen min, gjør noen aktiviteter, man kan slutte når man vil. Thats it! Noen rikinger som syns det var en grei måte å gi til mennesker i vanskeligheter. VIKTIG: Vi som gjør aktivitetene bruker ingen penger, bare gir noen sekunder av vår tid, eller minutter on det passer deg!

Det er allerede blitt tjent inn over 500 000 norske kroner. Dette syns jeg er utrolig positivt! Bli med da vel, for oss som selv vet hvordan det er å slite med psyken, har noen i familien/vennekretsen som sliter, eller for deg som bare vil hjelpe til; Klikk på ikonet, å gjør noen aktiviteter.

Det er til en god sak!

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiv

Besøkende;

  • 40,606
