PrinsesseTonePus

Izzat & tomme tønner!

Posted on: 14/01/2010

Hopp sjohei, har du ventet på meg?

I dag har det vært en altfor lat dag. Lugget på sofaen å sløvet, spist litt, sett på tv og sovet. Møtt nabo’n, å tatt en røyk. Så filmen Rottenetter, greide ikke helt å sette meg inn i den.

En film jeg har veldig lyst å se er Tomme tønner, den virker helt rå! Den har samme manusforfattere som Izzat. Å Izzat likte jeg veldig godt. En bra produsert film i mine øyne. Jeg hadde gikk Izzat en femmer.

Tenkte jeg skulle på jobb i morgen. Ja, jeg kan bestemme det helt selv. Siden jeg er best!  Jeg har ikke skrevet kontrakt enda, å ikke ordnet det med aktiv sykemelding eller hva det blir til. Så jeg blir ikke betalt, å er bare på besøk, men er fornøyd med det inntil videre. Jeg liker meg der!

Nå er det natta for meg, god natt til deg når du skal hoppe i seng. Forresten, ikke hopp i senga, den kan bli ødelagt. Legg deg heller rolig ned.

Takk til alle som følger med på bloggen min, det er veldig koselig! Gi meg gjerne tilbakemelding, tips, eller spør om dere lurer på noe. Her er ingen sensur.

Nattens Humor

Franskmannen, engelskmannen og trønderen diskuterte favorittstillingen.

Franskmannen: Øverst, fordi jeg da kan se hennes vakre ansikt…

Engelskmannen: Under, fordi jeg da kan se hennes vakre bryster..

Trønderen: Bakfra

Hva ser du da?
Det varierer, men sist var det RBK-Brann….

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,484
