PrinsesseTonePus

Dyrisk, seksuelt og kriminelt

Posted on: 14/01/2010

Var på jobb ca. halv ni. Tok med ungene ned til en gymsal i nærheten hvor vi møter to andre barnehager hver Torsdag. Veldig greit at di får løpt av seg litt.

Jeg koser meg forsatt noe verre på jobb, kjempe fornøyd! Var i gymsalen ett par timer før vi gikk hjem til barnehagen. Jeg var ferdig halv fire, etter syv timer på jobb. Møtte naboen på vei hjemover, tok en røyk og snakket litt, så gikk jeg hjem.

Lille kjæresten min kom å hentet meg rundt fem. Lå bare på sofaen å slappet av før han kom. Vi kjørte til Mandal, å spiste pizza og dessert på Jonas B. Gundersen. For over 450kr xD Sinnsykt. Kjempe godt, og veldig koselig!

Vi tok en snarvei igjennom ett parkeringshus på vei til bilen. Masse forskjellige lys, typisk diodefarger og blått «heroin-lys.» Det var stilig der inne! Å vi hadde det litt gøy. Kjørte hjem til meg, å jeg vil si takk til min kjære Kimpus, som i løpet av kvelden ga meg DET sugemerket over hele fuckings halsen. Du er en tulling!

Blir 20 i morgen å alt, er skikkelig status å komme med en halv liter blod utsugd på halsen! Jeg er fet. Gutten min er teit, men gud hvor søt han er! *Stolt* Er natta for meg snart. God natta til alle dere!

Dagens Humor

Per og Ola sitter i baren og drikker da Per sier til Ola: – Når jeg kommer hjem fra byen, prøver jeg alltid å være så stille som mulig. Jeg tar av meg skoene på trappen, lister meg bort til toalettet, tisser i kanten på doskåla, tar av meg resten av klærne på badet, lister meg inn på soverommet, og åler meg forsiktig inn under dyna. Likevel våkner kona hver eneste gang og det blir bare DET oppstyret med kjefting og smelling og full pakke. -Jammen det er jo helt feil, sier Ola. Når jeg kommer hjem fra byen, tramper jeg i oppkjørselen, klirrer med nøklene, slår opp ytterdøren, sjangler inn på badet, tisser midt i vannspeilet, buldrer inn på soverommet og sier: «Nå konepone, skal vi knulle?» Og du kan banne på at hun ligger og sover.

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,411
