PrinsesseTonePus

Parfymer, mobil-reperasjon og telefonringing.

Posted on: 13/01/2010

Jeg kjører bare rett på i dag. Hardt og brutalt! Sovnet ganske sent, drømte noe het vilt. Ett monster med gul-grønne øyne som gikk fra hus til hus å drepte folk, alle dagene det hadde snødd. Det skjedde i usa, jeg bodde visst der. Haha!

Vi måtte komme oss ut av huset uten at han så oss. Så han oss, kjørte han på oss med scooter. Det var helt mørkt da, kunne bare se øynene hans og scooter lyset. Veldig skummelt faktisk. Hilsen Tone 4år, «Mamma, det er ett monster under sengen.» 

Våknet i åtte tiden, men lå å slappet av. Sovnet litt igjen. Også våknet jeg til en melding fra min kjære, han er søt <3 Og fra Telekiosken, min lille telefon er ferdig på reperasjon, jeg kan komme å hente den. Er omtrent feil med alle modellene av w 595, men jeg er fornøyd med den utenom det.

                 

I dag fikk jeg ringt til nav, folkeregister, lege, kommune osv. Mye å ordne for en liten jente som meg, hva?

Kim spurte hva jeg ønsket meg til bursdagen, er aldri vanskelig å finne noe til meg. Disney-klassikere er over alt! Også nevnte jeg Escada parfymen. Den lukter hærlig! Hadde Escada Island Kiss for mange år siden, å for ikke lenge siden luktet jeg på Escada Magnetism. Fantastisk!

            

 

Dagens Humor

Blondinen møtte en gammel klassevenninne og de kom i prat. – Har du fått noen barn da? ville venninnen vite. – Ja, sa blondinen, jeg har fått åtte gutter. – Åtte gutter!! utbrøt venninnen. Det var da utrolig. Hva heter de? – De heter Erling, svarte blondinen. – Alle sammen? spurte hun undrende. – Ja, det er så kjekt når jeg skal rope de inn til middag. Da roper jeg bare Erling, og alle kommer. – Men hvis du bare skal rope på en da, blir ikke det litt tungvint?

– Nei, da roper jeg bare etternavnet.

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiv

Besøkende;

  • 40,606
