PrinsesseTonePus

«Hann hunn, eller hunn hunn?»

Posted on: 13/01/2010

Rundt halv åtte gikk jeg opp til naboen å hentet hunden Bell <3 Skulle på butikken å kjøpe røyk og noe pålegg. Bjørn ville være med. Plutselig syns han det er så gøy å gå tur med hunden… Fordi jeg er så utrolig morsom! Helt klart. Jeg låner en femtilapp av deg, så gir jeg den tilbake, å da skylder du meg hundre! (Fra filmen Vegas, den så jeg i dag.)

Når vi hadde vært på butikken ringte pappa pappa-pappskalle. Han tror han er så morsom, å spurte om jeg gikk på tur med en han hund eller hun hund. Automatisk svarte jeg han-han. Altså, jeg er i familie med min far.

Gikk hjemover, spiste pizzaen til Bjørn. Greit med naboer, så kan jeg late som jeg er fattig.

Apropo fattig. Penger, telte resten av myntene i dag. Det var 2933,50 kroner. Jeg er flink til å spare!

Nå ligger lille Oliver og jeg under dyna, å skal sove. Han er skjønn, maler som en gal en.

Bildene under er av Oliver og jeg for noen måneder siden. – Vi elsker hverandre! Det andre er av hvordan jeg ser ut når jeg ikke får sove på natta.

Nattens Humor:

  • Har du samvittighetsfullt holdt deg til dietten din, spurte legen.
  • Det er den vanskeligste dietten jeg har vært gjennom i hele mitt liv, svarte pasienten.
  • Men det skulle jo være enkelt. Du skal ikke spise noe annet enn det din to år gamle sønn gjør.
  • Har du noen gang forsøkt å leve på blyanter, lego-klosser og sand?

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiv

Besøkende;

  • 43 189