PrinsesseTonePus

Sovetid.

Posted on: 12/01/2010

Heisann hoppsann!

Jeg lå på sofaen en god stund etter jobb. Fikk melding av røykebuddy/nabo Bjørn, så gikk ut å tok en røyk med han. Var oppe å så en film sammen også. Norsk skrekk – Skjult. Den var bra pga spenningen, men dårlig slutt og ingen svar på logiske spørsmål med filmen. Så opp i opp veldig skuffet over Skjult, anbefales ikke. Kan dere som har sett den fylle ut mine tomrom?

Etter filmen gikk jeg hjem. Å la en kabel. Laget noe mat. Skulle gå tur med hunden til Bjørn, Bell. Jeg har blitt utrolig glad i å gå i det siste, etter jeg flyttet til Langenes, Søgne. (Utenfor Kr.sand, i Vest-agder, sørlandet, Norge.)

Anyway, Bell. En søt liten tass jeg har blitt litt forelsket i. Bjørn kom ned med han, å hadde ikke noe bedre å gjøre, så han ble med oss på en lang tur. Bell er en drøm, går i rolig tempo, bare snill og grei, reagerer ikke på andre hunder eller katter, drar ikke i båndet og er bare helskjønn! Han var trøtt når vi kom tilbake. Jeg ble med inn en tur. Så jeg skulle få varmen i meg igjen før jeg gikk hjemover. Her er ett bilde av trøtte Bell med lue i stolen sin <3

Nå er jeg hjemme igjen under ei god og varm dyne, har vært hjemme i noen timer da. Kost litt med mine egne små skjønne skapninger. Prinsessa og prinsen min, Sara (ADHD) og Oliver Bowser. Mor og sønn.

Nå er det natta for meg, tror jeg. Prøve ihvertfall. Klokken er over to. God natta alle sammen!

Har noen søvntips forresten? Jeg har virkelig problemer med å sove. (Kan ligge opp imot syv timer før jeg sovner, noen ganger kan jeg være våken 4-5 timer for så å måtte gå å legge meg igjen, andre ganger har jeg vært våken i noen dager i strekk – meste har vært 45timer uten søvn.) Gått en mil nå og da, lest på sengen, hatt rolig musikk, tatt vallergan sovetabeletter, ingenting har virket. Tips? Hadde vært evig takknemlig.

Nattens HumorInnslag                                                                                                                Blondinen

En mann og en blondine satt på et felles venterom for blod- og sædbanken. Mannen: – Hvorfor er du her? Blondinen: – Jeg er her for å gi blod. Jeg får 100 kroner gangen.

Mannen: – Jaså. Jeg er her for å gi sæd. Blondinen: – Å, er det godt betalt? Mannen: – Ja, jeg får 250 kroner gangen. Blondinen ble sittende tankefull en stund før de ble kalt inn til hvert sitt rom. Et par måneder senere, treffer de hverandre på venterommet igjen. Mannen: – Hei. Skal du gi blod nå igjen? Blondinen (uten å åpne munnen):- Mmm, mmm …

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,411
