PrinsesseTonePus

Howdy, PrinsesseTonePus!

Posted on: 12/01/2010

Det må jeg bare si, harry og morsom innloggingvelkomst! Håper alle får en nydelig dag! Her er det sol og bare velstand, virker ikke som det er så altfor kaldt ute i dag. Ang. howdy, liker jeg det! Alt som er annerledes, en smule harry, og/eller mot «in-strømmen» får høy karakter hos meg. Denne henger over døra inn dil soverommet mitt. Trenger jeg å si mere?

Akkurat nå sitter jeg bare å venter på at telefonen skal få nok strøm til å ringe en god stund. Våknet ganske langt ut på dagen, tolv tiden. Hatt sinnsyke mareritt i natt, søvnen ble da ekstra lett. Mer enn vanlig.

Jeg har en del å ordne ang. jobb, tidligere sykemelding, folkeregister, politiattest til jobb osv. Derfor ringer jeg litt rundt, istedefor å gå opp uanmeldt for så ikke få hjelp. Det har jeg hatt nok av. Vært sykemeldt siden Februar 2009. Jeg har noe galt i magen, smerter, muskelsammentrekninger og kramper. Det har roet seg siste månedene, har prøvd å få kontakt med Nav. Uten hell vel og merke, mast i omtrent fire måneder, men ikke en innkalling, oppringning eller noen ting. Da skaffet jeg jobb selv, så kan jeg legge det fram for di idiotiske gorillaene uten hjerne der oppe.

Å ellers nærmer 20års dagen min seg med stormskritt!  Fredag, 15.Januar. Blir gøy! Ønsker meg så alt for mye også egentlig. (Som bare er unødvendig dilldall til leiligheten.) Var det som falt i smak. Fant en side som var veldig typisk meg i design, mye av det ihvertfall.

http://lobelia.no/                                                                                                                                   – Her er noe av hva jeg syns var tøft, og er på ønskelista mer eller mindre. Enjoy ;

– Home & abc bokstaver

– Evighetskalender

– Potedekorert boks til katte-/hundemat

– Always Kiss me Goognight – skilt

– Skilt ; » Drømmeland. Nu skal du sove. Læg dig stille ned. Så tager vi til drømmeland, selvfølgelig tager jeg med. »

– Skilt ; » A Messy Kitchen is a happy kitchen and thid kitchen is Delirious. »

– Skilt ; » Coffee~Chocolate~Men The richer the better! »

– Skilt ; » Enjoy the little things in life… for one day you’ll look back and realize they were the big things. »

– Skilt ; » Anything that makes you giggle, smile, or laugh. Buy It or Marry It!»

Men nå må jeg få ringt til diverse kontorer, før det stenger. Om ikke noen av dem allerede har gjort det. Komme meg på butikken også om ikke for lenge, røyk og mat. Kanskje spørre om jeg kan ta med meg Bell. Jeg liker Bell!

Dagens Humor

En kvinne går ut i lunsjpausen sin fordi det er nydelig solskinn. Hun finner en fin parkbenk, strekker ut bena og riktig koser seg i sola. Etter kort tid kommer en uteligger ruslende.
– Hva sier du til et lite opplegg? begynner han.
– Du og jeg, her og nå?
– Hvordan våger du?
snøfter kvinnen.
– Jeg er ikke en av de billige alkisdamene dine!
– Det kan være, sier uteliggeren.
– Men hva gjør du i senga mi?

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,296
