PrinsesseTonePus

Nydelige barnehagebarn <3

Posted on: 11/01/2010

Våknet av meg selv 06:59, rett før alarmen, hadde klokken på 7. Drømte at jeg forsov meg. Stod opp, tok meg god tid til å våkne. Koste meg faktisk på morgenen i dag. Hang opp en maskin med tøy, dusjet og stelte meg.

Gikk til jobb, tar bare 5-10 minutter. Det er genialt. Var der kl.8. Jeg har vært der for andre gang i dag, å har det helt herlig der oppe. Alle ungene er bare nydelige. Di andre som jobber der er kjempe koselige, vi tuller og tøyser allerede. Aldri møtt dem før en gang.

Allerede nå har jeg min egen fanklubb, blir utrolig glad når jeg merker andre trenger meg! Vi koste oss inne, hadde samlingstund, spiste, kledde på oss og gikk ut. Lekte i snøen med ungene. Var vel 10 unger i dag. Alle var helt ville i snøen, utenom minsten som satt i vogna å observerte, med min mobil i hånda fullt oppskrudd på hiv og hoi – Kaptein Sabeltann.

                                          

Spiste litt frukt, gikk inn. Alle ble hentet en etter en, å jeg gikk hjem kl.16. Åtte timer på jobb, jeg storkoser meg jo! Fikk forresten min første tegning av blond storesøster på 5 i dag. Også fant jeg ut at jeg hadde passet blond prinsesse 5år, når hun var baby. Verden er liten.

I’m hot!

Nå ligger jeg under dyna på sofaen, skriver innlegg og ser på TvNorge – Will & Grace. Blir nok liggende her en stund. Helt trøtt. Det er en utrolig deilig følelse!

Dagens   Humorinnslag                                                                                                    Italiener plukker opp

En italiener plukker opp en søt, ung blondine på en bar i Roma og tar henne med seg hjem. De havner i sengen, og etter at han høylytt har gjort sitt, rullet av og fått fyr på sigaretten, spør han:
– You’re finish? Etter en kort pause, svarer hun: – No.

Forundret stumper han sigaretten, ruller seg opp på henne igjen, og denne gangen varer det mye lenger. På nytt ruller han av, fyrer opp sneipen igjen og spør: – You’re finish? Etter nok en kort pause, svarer hun: – No.

Sjokkert på sitt kjønns vegne, ruller han seg på igjen, og med sine siste krefter kommer han i mål. Utslitt strekker han seg ut etter sigaretten mens han mumler:

– Now, you’re finish!
– No, svarer hun, I am Swedish!

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Lesernes favoritt – topp 3;

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,426
