PrinsesseTonePus

For mye penger å telle for meg…

Posted on: 11/01/2010

Hei.

Da var jeg tilbake igjen. Kjæresten min Leif Hansen Kim Erik hentet meg rundt fire tiden. Vi kjørte bare rundt å snoket igrunn. Tok en tur til Vågsbygd, om det sier deg noe. Det er 10min. fra Kristiansand. Deretter kjørte vi hjemover.

Jeg var sulten, så kjøpte en hamburger på Esso. Joda, det var godt, men jeg skal aldri ha bacon på mer når loser-gutten står bak disken. Baconet var helt rått og seigt. Heiv det bare av, men gleden ble jo litt borte.

Skuffelsen varte ikke lenge. Vi reste hjem til Kim, hoppsjohei, å forbrenne litt kalorier er bra;D Etterpå koste vi oss under dyna på sofaen med peiskos, tv og popcorn.

Kim fylte 20 i uka som var, å fikk bla. popcorn maskin av meg. Skriver man popcorn eller popkorn i Norge egentlig?

I ni tiden reiste vi på butikken, måtte handle inn til niste i morgen. Jeg skal på jobb i den nye barnehagen for andre gang i morgentidlig. Gleder meg som en liten unge! Etter vi hadde handla dro vi hjem hver for oss.

Kosegrisen min og meg, August 2009

Som jeg har skrevet tidligere på bloggen vet ikke om det er synlig så har jeg sparemani. Femtilapper og småpenger. Har en gigantisk sparebørse. Lappene i ett glass, småpengene på sparebørsa og 50øringer en annen plass. Ikke spør hvorfor.

Vekslet med min kjære i dag, han liker ikke småpenger i motsetning til meg (A) <3 Når jeg kom hjem la jeg alt jeg hadde av småpenger ut på gulvet. Ikke telt ferdig enda, ble mye på en gang. Kommet til 2600 kroner. Tok ett bilde av pengene og den ene katten min, Oliver Bowser. (Har hans mor også, Sara.)

Senere kom nabogutten røykebuddyen, Bjørn på besøk. Vi har nettopp funnet ut at vi er naboer. Gikk sammen på ungdomskolen, å har ikke sett hverandre på 4år ca. Har bodd i egen leilighet ett par måneder nå. Begynner å komme på plass, å har masse ideer. Er en liten dagdrømmer rett og slett.

Bjørn og jeg tok en røyk eller fem, satt inne å snakket litt også reiste han hjem. Jeg tuslet litt rundt i leiligheten, ryddet, hang opp tøy, å satt på en ny maskin. Flinke flinke husmor-Tone <3

Sendte litt meldinger med Lene (den pene), som jeg gikk med på skole i Grimstad. Lene er søt! Også er jeg psykologen og rådgiveren hennes. Siden jeg er så flink. Det liker jeg, at min mening betyr noe, tips og råd fra meg har aldri slått feil for Lene snuppa. (med diii puppa.)  Jeg er glad i Lene. Ting startet bra for oss i år, å når Lene har det bra, blir jeg ekstra glad!

Nå ligger jeg under dyna, klokken er litt over to, å jeg skal på jobb i morgen. Gleder meg! Smørt niste som jeg har lagt oppi den sjokk rosa matboksen min å alt.

Er så takknemlig for at jeg har kosegrisen min, familien og vennene mine <3

God natt alle sammen, til kjente og ukjente!

Kveldens Humorinnslag                                                                                                                Det var en gang

Det var en gang en svenske, en franskmann og en amerikaner som var dødsdømt. De skulle henrettes i Paris, og fikk velge mellom henging og giljotinen. Siden franskmannen var fra Frankrike, skulle han få velge først. Han valgte giljotinen.

Franskmannen ble lagt på bordet. Kniven ble sluppet, men rett før den nådde halsen hans, stoppet den. Når slikt skjer, får den dødsdømte gå. Så var det amerikanerens tur å velge. Han tenkte at det samme kunne jo skje med han som med franskmannen, så han valgte også giljotinen. Det samme skjedde, og han fikk gå. Da det var svensken sin tur sa han: – Det er jo tydelig at giljotinen er i ustand i dag, så jeg velger henging!

1 Response to "For mye penger å telle for meg…"

Hei! Og takk for kommentaren :)
Wordpress er egentlig genialt enkelt når du bare kommer inn i det. Eneste som er drit er at du ikke kan få noe særlig stor header uten å betale for det.
For å få bilde i margen trykker du på widgets, så drar du «tekst» opp til sidemenygreia, så må du få en html kode med bildet (bruk feks tinypic.com) og kopierer inn :)
Lykke til!

Legg igjen en kommentar

Tone, 21, Sørlandet.
KONKURRANSE-BLOGGEN
bloglovin
Har jeg vunnet, eller lurer du på noe?
Kontakt; Tonelove_89@hotmail.com

Er du nysgjerrig på resten av livet mitt?
(Klikk på bildet.)
Image and video hosting by TinyPic

Kategorier

Arkiver

Besøkende;

  • 40,304
